16 juli 2011

Det finnst så mycket att säga. Var ska jag börja?
Linnea&Niklas hade verkligen ett sagolikt bröllop. Jag kännde mig som om jag var med i en Disney-film och bruden såg ut som snövit. Jag följde brudparet redan från morgonen och fick vara med när de gjorde sig iordning. Att se bruden stråla och brudgumen som längtade att se sin blivande fru, lilla systerdottern till bruden som inte kunde ta ögonen från bruden och man kunde nästan läsa hennes tänkar; "Jag vill också vara en prinsessa" Det fick hon också bli. Här kommer bilder från när paret Isebrink gifte sig.                                                  
Del 1







Del 2


                           
                             
                             
                             
                             
       

Del 3


 Del 4














HÄR FINNS OCKSÅ SLIDESHOW

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar